Jak reklamovat

Dodávka zboží nesouhlasí s dokladem

Pokud jste obdrželi jiné zboží, než jste si objednali, a nebo v dodávce něco chybí, o této skutečnosti nás prosím neprodleně informujte. Pro urychlení prosím uveďte číslo nákupního dokladu, své jméno, přímý kontakt na Vás a popis problému s dodaným zbožím. V co nejkratší lhůtě Vás budeme kontaktovat.

Zboží je vadné a vy jej potřebujete reklamovat

Kupující může zboží reklamovat osobně v sídle společnosti a nebo jej zaslat na adresu provozovny Yellowhammers, s.r.o., Nádražní 633/91, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava.

Reklamační formulář naleznete zde.

Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození, balík by měl být označen viditelně "REKLAMACE" a obsahovat:

  • reklamované zboží včetně kompletního příslušenství
  • kopii nákupního dokladu
  • průvodní dopis s podrobným popisem závady
  • dostatečné kontaktní údaje kupujícího zejména zpáteční adresu a telefonní číslo.

 O zboží nemám zájem, přeji si ho vrátit

Zákazník má dle obchodních podmínek právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů. Formulář pro odstoupení od smlouvy naleznete zde.